Upptateringen

Tjaaaa

Ja, uppdateringen. Vi suger på det. Eller ja, nu när Linnea startat upp en ny blogg med sin kusin så tror jag inte att denna bloggen är nått stort intresse för henne heller :p
Jag har aldrig riktigt varit någon 'blogg' människa. Har varken intresse eller ork för att skriva runt 2-3 inlägg per dag som de flesta blogg människorna. Dessutom så är mina händer för snabba då och då och kan bli misstolkade ord eller så bara fattar man inte vad jag skriver. Jag är ju inte heller någon fotograf eller nån som ens kan ta kort på mig själv utan att allt blir snett och rynkigt (eller vad säger du Linnea?) ;)
Sen är det skolan som fritid man vill satsa på också lixom. Jag menar.. " You Only Live Once "
Så där har ni en förklaring VARFÖR vi inte bloggar så mycket längre.
Vi hörs :)
// Lise <3



Kommentarer
Postat av: Hannah

Gå gärna in och rösta vad jag ska göra för kul på bloggen. Klicka då in på denna länk: http://hannizzbannizz.blogg.se/2013/february/planeringen-ska-den-ta-slut.html
Tack på förhand <3

2013-02-03 @ 11:30:17
URL: http://hannizzbannizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0