Romme

Hejsan svejsan
Hur mårru Mårru bra? :D

Jag var ju då i helgen i Romme. Asså jag vet inte, lite för tråkiga backar för mig. Men när man ska åka iväg med familjen (föräldrar och syrra) är det nog bäst att åka i lite mildare backar. Men men det har varit en skön resa, fräscht hotell rum och skön snö :P
En sjuk grej som hände.. så pinsamt. Jag tar det lite kort. Igår hade kollat.. stirrat på en snygg kille, tills han märkte att jag kolla på han och började flina. Så idag när jag va på väg in till lunch stugan hör jag han på sidan om mig säga "Tja"och jag bara trodde det var han som snacka med mig. "Hejsan Svejsan" svarar jag högt och kollar på han. Han bara ger mig ( är du dum i huvudet ) blicken. Det va nån i hans mobil han snackade med. Åh. Om du läser det här, du, killen, du med huvudet. Du vet vem jag snackar om, dig. sörry :s
Jaja, nu är jag hemma och är typ as hungrig..
Vi hörs!
// Lise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0