Det sket sig det där nyårslöftet...

Jag orkar inte blogga med bra uppdatering, då det är tråkigt att vara den enda på flera dagar som bloggar. Lise bloggar ibland men det är liksom flera Linnea inlägg på rad om man säger så. Men jag kommer väl slänga in lite inlägg inland, funderar dock på att starta en egen. Jag vet inte, vi får se!
Allt från mig typ. Mitt jullov har varit för kort ;) nej men lite seriöst nu; det har varit tråkigt, inte så händelserikt, mycket skador osv, mycket snö, lite resande, shopping och fotograferande. Eller vissa stunder har det varit jättehärligt och superkul men det har till mestadels varit tråkigt.
Haha jag har iaf träffat ganska många nya människor, å det är ju alltid kul.
Igår var jag med Ester och Unn, vi bakade cupcakes, spelade spel och bara chillade, very nice!

Hejdå alla apor ☺

Citatet gäller då Lise och mig 😉❤


Kommentarer
Postat av: Alba

Fin blogg Lise! :)

Svar: Tackar. Vi hörs på torsdag hemma hos Didrik ;)
Lise och Linnea

2013-01-08 @ 17:24:28
URL: http://albacroneborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0