LÄNGESEN

A det var ett tag sen jag hörde av mig här. Sorry for that broes! Har haft mycket i skolan, startat ny blogg och massa annat. Livet levererar och jag mår prima. Sportlov om 1 vecka och 1 dag. Längtar efter sommaren och våren, standard. Lise har blivit lämnad kvar här och det var ju inte så det var tänkt! Jag har efter ganska mycket funderande bestämt mig för att blogga på den här bloggen med även fast jag kommer satsa mer på den andra. Det kommer väl bli ett inlägg per dag ungefär, inte för mycket men lite daglig läsning. Jag hoppas att Lise oxå vill göra ett inlägg per dag så vi kan få igång uppdateringen igen. Tänkte inte skriva värsta inlägget nu, vill bara att ni ska veta att jag är tillbaka efter en lång paus. 
jobbar lite med en ny header också, får se när den kommer upp :) Det ska iaf bli lite nytt här på bloggen (förmodligen, har inte pratat med de andra än). Ni får ha det bäst och så återkommer jag senare. 


Måste ta en photoshoot snart igen Lise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0