Studiedag

Idag har jag fått mycket gjort, eller hyffsat mycket iallafall. Imorse var jag och lämnade in lite blodprover och fick mig en liten promenad hem som var väldigt uppfriskande. När jag kom hem sen satte jag igång med Svenskan där vi ska skriva ner våra drömmar vi drömmer varje natt i en vecka, imorgon har det gått en vecka och "drömmarna" ska lämnas in. Så det höll jag på med i en och en halv timma, sen blev det Engelska i en timma då uppgiften var att skriva en analys om låten "Where is the love" av The black Eyed peas. Så nu är jag klar med läxorna som ska lämnas in imorgon. Sen ikväll ska jag också kolla på nyheterna och raport då jag och Lise ska föra diskutioner kring det som hände idag framför klassen på So.n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0