New in

Heej! Bra uppdatering nu. Idag har jag iallafall hunnit med en hel del saker och fler ska det bli. Först vaknade jag och då höll Ofelia på att packa ihop sina saker. Jag satte på mig ett par mjukisbyxor (standard på helgerna) och sa Hejdå till henne. Sen satte jag mig vid datorn och kollade bloggar, Facebook osv. Sen sorterade jag grovsopor (kartong,plast mm) och åt frukost. Efter frukosten åkte jag, mamma och Kristofer till skolan där vi slängde allt skräp. Efter det drog vi till forum och letade efter byxor till mig och till K. Vi hittade 3 par byxor (2 jeans och 1 par chinos) på h&m till K. Där hittade han även en jumpsuit som han köpte. Sen gick vi till Gina tricot och kollade på jeans till mig, prövade 3 par men köpte "bara" 2. 1 par av de jag köpte är lite långa men det är bara att lägga upp. Sen gick vi till Vero Moda för att kolla på fler byxor till mig. Hittade inga byxor men fick med mig 2 tröjor som var på rea. Sen kikade vi på skor men jag hittade inga som var särskilt fina. Sen drog vi hem och åt lunch. Efter lunchen prövade jag allt jag hade köpt och klippte bort prislapparna. Ska snart iväg på match, blir hämtad om 50 minuter ungefär. Tänkte börja byta om snart, men även plugga lite. Direkt efter matchen ska jag på gitarr :( men sen ikväll är det ju oxå Williams lista med William Spetz på svtplay.
Vi hörs ikväll, hejsvejs!
De här luktar gott 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0