Förlåt Ofelia och Lise

Förlåt för att jag skrev det där inlägget. Förlåt för att jag är mycket med Ester. Förlåt för att jag varit dum. Förlåt.

Jag ska bättra mig, försöka vara med alla 3. Komma ihåg hur snälla och gulliga ni var mot mig i sjuan. Aldrig glömma bort er. Ni är så fina tjejer båda två.
Ofelia du är så sjukt smart! Önskar jag var lika bra som dig på matte. Du förklarar saker bra och kommer säkert få många A. Du ställer alltid upp och är en vän man kan lita på. Du är så gullig och bryr dig alltid.
Lise du är en av de härligaste människorna på jorden. Om jag är ledsen kan du få mig att skratta på nån minut. Du är snäll och söt. Du är en sån som man inte kan tycka illa om. Du är så underbart härlig.
Ni är FINA, SMARTA, Gulliga, roliga, underbara, snälla, söta, härliga och framförallt viktiga! Ni betyder så jävla mycket för mig och har alltid funnits där även när jag inte funnits där för er. Förlåt för allt. Och tack för underbara minnen och stunder.
Jag vill att vi ska hitta tillbaks till det vi hade i sjuan. Och om jag får så skulle jag vilja blogga här med er igen? Puss och Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0