Snökaos

Hellu! Man kan lugnt påstå att de flesta blivit påverkade av stormen/blåsten. Hemma hos mig var det kaos, ingen buss gick så mamma kom inte till jobbet.. Hör och häpna, jag och Ester gick (!!!) till skolan idag, jag hade på mig vinterskor, täckbyxor, dunjacka, varmaste vantarna, mössa och halsduk. Jag frös iallafall inte... Flera stannade hemma idag, jag förstår dom. Idag blev jag iallafall klar med mina lovikkavantar! Jag blev väldigt nöjd med dem. När jag skulle hem så fick jag skjuts av pappa, vilket blev en tur som i vanliga fall tar Max 5 min men idag tog typ en halvtimme! Det var bilar överallt som hade fastnat, så vi behövde hoppa ut och knuffa på dem, sen fastnade vi och så vidare. När jag äntligen kom hem så skottade jag nästan hela tomten, pappa hjälpte mig med sista biten. När jag kom in satte jag på mig mjukisbyxor, munktröja och världens gosigaste sockor. Hejdå

Snö och sockorna, sorry för dålig kvalité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0