Pfft

Ja, hallå! Nu är läget så att jag har blivit sjuk. Halsont, huvudvärk, trött och så vidare, ni vet typ lite vinterallergi som alla drabbas av ;) jag har iallafall varit hemma från skolan idag, tänkte göra lite läxor men jag orkade inte.. Får göra dom imorgon. Det enda jag har gjort idag är att titta på TV, och så har jag ätit lite.

Nu är läget precis så som det var när jag tog en paus, det är bara jag som bloggar! Ofelia har en annan blogg att sköta men det går väl att slänga in ett inlägg här ibland? Och Lise har ju nästan all tid i världen (nej jag skojar, hon har ju simning och plugg och pojkvän) så hon borde också blogga!
A men det var nog allt, peace!

Ser du vad lika? Näsan,munnen, öronen och ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0