Julklappar

Morsnings
Hur mårru? Mårru bra? :D

Som sagt, tänkte ju då ta kort på mina julklappar, men, systemkameran hittar jag inte (inte min lilla kamera heller) och ja, mobilen suger ju på att ta kort så neh.

Det jag fick:
- Svart Fjällrävenjacka
- Ett ljus rosa iPhone skal
- Brun/Rosa långärmad tröja från Gant
- Strumpor som ser ut som Converse
- En brun mellan stor väska
- Just Dance 4
- En filt
- En vit halsduk
- Ett bronsfärgat smycketräd
- 5 st Body butter från Body shop ( mango, vanilj, jordgubb, kokosnöt och hasselnöt )
- 3 st nagelack ( ljusrosa, rött, mörkrött )
- Body butter från Victoria Secret
- Presentkort på Bikbok ( 300 )
- 2 presentkort på forum ( 250 & 300 )
- Pengar ( 800 )
- Biobiljett
- Rosa hörlurar
- Hårsprej
- 15 st läppglansar
- En palett med 50 olika ögon skuggor

Herrå 'vink vink'
// Lise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0