I just came to say hello

Ligger på sängen på hotellet och kollar Instagram och lite sånt ;) idag hängde vi runt Covent Garden och shoppade lite. Vi åt även lunch där. Runt 3-tiden så gick vi vidare mot Soho och strosade runt på smågator med kinesiska butiker. När klockan närmade sig halv 5 gick vi till piccadily och gick in på Lily Whites (stavning?), en enorm sportbutik. Juste nånstans där i mellan så var vi inne i ett litet mini köpcentrum med typ 10 affärer. Och när jag skriver en tid här så får ni tänka er en timme bakåt, för Sverige är en timma före ;) men iallafall på det där köpcentrumet så köpte jag 2 tunikor på Fat face :)
Imorgon ska vi typ upp tidigt så vi kan vara på abercrombie and fitch när dom öppnar :D nu ska jag hoppa in i duschen så ni får ha det fett, hejdå!

En bild som inte har nåt med det hela att göra men men, enjoy för jag bjuder på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0