I´m tired

Såhär är läget va, jag är så sjukt trött på dagarna när jag är på skolan och när jag kommer hem! Idag kände jag mig relativt pigg om man jämför med de senaste dagarna. Men så fort jag kom hem blev jag trött, så trött. Jag började läsa ur en bok men tröttheten tog över och boken lades undan. Jag halvt låg i sängen och kände hur tröttheten drog mig bort i drömmarnas rike. Jag förstå verkligen inte varför jag är så trött för, jag sover jätte bra. Men skillnaden från hur det var på sommarlovet tills dess att skolan började är enorm! Jag var trött på sommarlovet också men jag blev bara tröttare när skolan drog igång igen. Så jag vet inte riktigt hur jag ska plasera fötterna på jorden men jag tycks inte börja med att göra det här, på den här bloggen. Energin jag har kommer jag vara sparsam med, så jag kan nästan säga hejdå för ett tag. Jag dyker upp här på bloggen när jag har den energin och orken sålänge får ni hat bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0