Update

Linnea här :) Förlåt för dålig uppdatering, det är ju ändå lov :* Kan berätta lite:

Lördags: Inget särskilt hände, Maria å hennes familj kom på middag.

Söndags: Minns inte vad jag gjorde xD

Måndags: Gick på ansiktsbehandling, noppade brynen + färgning av både fransar och bryn. Gick och köpte min älskade systemis, canon eos 600d + 18-135 mm. Sen träffade jag Maria och allt var jävligt bra!

Tisdag: Maria sov över från måndagen och vi åkte till forum (köpte en snygg jacka) och sen hem. Väl hemma så åt vi lunch och sen blev vi housewives och bakade semlor och lagade middag. Allt blev jättegott, framförallt semlorna.. :P 

Onsdag+torsdag: Gick upp tidigt för att hinna med ett tåg. Åkte till farmor o farfar och stannade till torsdagen. Jag åt mycket, bowlade och lite annat. Tog tåget hem på torsdag eftermiddag.

Fredag: Gick upp tidigt och satte mig i bilen med resten av familjen, färden gick mot romme. Vi satt i liften vid halv 10 och åkte på hela dagen fram till klockan 3. Då hade jag ramlat och gjort illa foten lite grann så vi tog vårt pick och pack och åkte hem. Var hemma vid halv sju, bytte om, åt Thaimat och nu sitter jag här med datorn. Ska föra över lite bilder och checka bloggar. 

Vad jag ska göra de kommande två dagarna:

Lördag:
Träffa Anna, ska bli sjukt kul! Jag får se vad vi gör, tror det blir fotografering och kanske lite shopping! 

Söndag: Plugga, träffa Lise och träning på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0