Onsdag 9/1 2013

Första skoldagen idag, rätt skönt faktiskt. Först hade vi bild, där vi ska jobba med powerpoints om formgivare, valde Marc Jacobs. Hann hyfsat långt och är nöjd hittills. Är dock lite stressad för allt man gör i skolan betygssätts ju (nehe?) och det är en sån himla press, plus betygen är väldigt orättvisa tycker jag. Jag förtjänar bättre i vissa ämnen och jag kan prestera mycket bättre. Som ni hör är jag inte så nöjd med mina betyg. Aja nu ska det bli ändring på det.

Det här inlägget ska inte bli helt tråkigt så jag fortsätter berätta dagen.
Dagen flöt på bra och jag hoppade över fotbollsprofilen (jag tittade på), för jag ade glömt sport t-shirt.. Tror ändå det var bra att jag stod över för jag har fått världens hosta, inte bra! Efter skolan gick jag hem till Hanna, efter ett litet bussdrama. Vi kom hem vid kvart över 5 och vi slutade 10 i 4... Men det gick bra tillslut, efter ett samtal till SL.
Jag och Hanna gjorde inget särskilt, men det var riktigt kul ändå :D

Peace 💗

Hon har en MacBook, så det blev lite fina bilder från photobooth 😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0