Knas

Heej min vänner

Jag har nått på min häl..
Nu i veckan har jag märk att när jag ar på mig skor har jag fruktansvärt ont om hälen. Så jag lät det vara ifall det kunde lösa sig själv.. Men nej!
Igår när jag duscha testade jag att gämföra hälarna. Det känns som att ett ben i foten hamnat snett.
Jag frågade min mor vad det skulle kunna vara. Som svar fick jag reda på att jag har fått någon som är ärftligt i min släkt. Både min mamma pappa och farmor har lite hör och var 'knölar' på deras fötter. Tydligen brosk eller nått.
Men min knöl sitter lixom på hälen. Gör så jävla ont. Så jag ska dra iväg med far typ nästa vecka och kolla om det går att göra nått åt shiten.

Gonatt
// Lise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0