Hata

Skit oxå. Ligger i min säng, hur täppt som helst, hostar och har ont i halsen. Vaknade vi halv 7 imorse och insåg att jag inte skulle kunna gå till skolan idag. Meddelade Ester och sa till Mamma att hon kunde sjukanmäla mig. Efter det har jag bara sovit. Vaknade för en liten stund sen och nu håller jag på med mobilen.

Typiskt att bli sjuk precis i början på en termin, när jag har bestämt mig för att uppnå och jobba mer för de betygen jag vill ha. Aja det är bara att se till att tillfriskna snart så jag inte blir borta så länge från skolan.
Dagen kommer spenderas i mitt rum med några svängar förbi köket ;)
Skulle även ringa farmor idag men jag vet inte om det går, jag år knappt talbar 😕 hejdå
Nu får ni en fin bild på Lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0