Min tisdag

Okej, nu ska jag berätta lite om hur dagen sätt och ser ut. Jag började klockan åtta med bild och form, det gick bra och var kul. Jag är klar med bilduppgiften nu så jag tänkte knäppa kort på den sen när jag får ta med mig bilden hem. Efter bilden hade vi SO då vi hade nutidorienterings frågor, jag vet inte hur det gick men jag fyllde i allt iallafall. Nu har vi snart Svenska då läraren ska läsa upp våra noveller så vinner vinnaren en kex choklad, haha. Jag ska nog inte vara med och tävla, har ingen större lust att vinna. Sen blir det Engelska då vi ska kolla på varandras redovisningar och kanske börja med en självbiografi. Och slutligen har vi Musik och NO. Imorgon är det hemkunskapsprov och på fredag Kemi prov ^^ 
Väl hemma ska jag kolla på project runnway som sändes igår och halv åtta hos mig sen laga middag och plugga Hemkunskap (det är inte så svårt). Och som avslutning av denna tisdag ska jag se X-factor. 
Ha det awesome människor :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0