Usch

Halloj!
Hur mårru? Mårru bra? :D
Idag (kanske inte så mkt kvar av dagen dock) hade jag tänkt att prata om 'usch' eller a, nått i den stilen. Jag menar, vädret just nu är ju bara 'usch' så kanske funkar.
Idag har varit en helt normal dag i skolan.. Typ.
På engelskan hade vi då redovisning och ja, det gick som det gick: jag börjar prata engelska, tappar bort mig, säger fel ord, börjar skaka smått i armarna, börjar prata långsammare och hackigare, börjar skaka i både armar och ben, får ställa mig i nån jätte konstig ställning så att det inte set ut som att jag får nån jätte hög el chock.
Ja..
Sen nu på träningen (går som sagt på simning) har man då en så kallad 'badmössa' den badmössan jag använder har jag använt ett an tal gånger nu så det förvånade mig inte att under träningen idag gick den sönder.
Min kompis Olivia frågade då om jag ville låna en av henne badmössor, solklart sa jag. Det ända var att den här badmössan är lite 'speciell' det står efternamnet på sidan så den här lite dyrare att köpa.
Och solklart när jag drar över den över huvet kommer den jävla långa nageln i kläm och skär upp den! Uh..
Men men, jag är en duktig flicka så jag tänker betala tbx. (Okej, vem skulle inte?'
Nu känner jag att det här inlägget bara blev komplicerat
Anyways, hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0