Punkt.

Hej folk som läser
Hur mårru? Mårru bra? :D
Hur har eran jul varit?
Min jul har var bra..
Lördags: En lugn och chill dag, åkte in med mamma och köpte en skjorta och jeans. Soft
Söndags: Åkte iväg med Ofelia runt halv 11 tiden till Nacka kyrka. Inne i kyrkan träffade vi på Linnea och hennes gölliga farmor. På vägen ut fick alla en julklapp av kyrkan.. Det va tändstickor v.v
Senare på kvällen åkte jag med familjen till min farmor och hennes 'pojkvän' och träffade på hans famil.
Måndags: Upp tidigt var det. Öppnade några paket vid granen och sen vare iväg till Norrköping, mormor och morfar. Vi åt lunch och öppnade sedan paket. Kalle anka blev så sjukt tråkigt utan.. Ja, det roliga D: ja menar, dom som ville ha bort det (för att det var rasistiskt) kanske borde tänka igen. Nu när det försvann äre ju bara ännu mer rasistisk.. Jaja.
Vi körde sedan till kusinerna efter Kalle anka och åt middag och öppnade paket. Sedan tog vi ett lååångt bad i utomhus jacuzin. Testade på att rulla mig i snön. Vi var där i poolen runt 3 timmar eller mer :p
Efter 'doppet' gick jag och kusinerna ner till ett stall där Matilda (ena kusinen) har sköthästar. Så vi gick in där och kollade lite. Tillslut fick vi syn på en korg med runt 10 st kattungar. Kan ha varit den sötaste stunden i mitt liv.. Ne men dom va as söta.
Tisdags: Kl 2 var vi hemma hos farfar en sväng och öppnade paket. Erica gjorde en så kallad 'katching' med sin arm när hon fick se vad hon fick.
Resten av kvällen spelade vi och kusinerna Just Dance 4.
Idag: tja, vad ska man säga, dagen (natten) började ju inte perfekt. Kl 3 ringer det från min mobil. Och det va lixom inte så att det tog slut, nej det fortsatte och fortsatte..
Ingen av oss orkade gå upp och stänga av den jävla mobilen. Tillslut kommer Albin (ena kusinen) genom dörren och slänger åt mig mobilen. (Någon) ringde (ska vara lite hemlighetsfull och inte berätta vem.. OwO)
Jag svarade men stängde av efter nån sekund, men ändå så fortsätter (Någon) att ringa. Fick damp.
Tillslut la (någon) av.
4 timmar senare gick vi tjejer upp och begav oss till stallet för att mata och släppa ut hästarna i hagarna. Ingen häst sparkade mig :D
Efter en lunch hemma hos farmor och paketöppning hemma hos 'Gud mor och Gud far' begav vi oss hem.
Och a, här är jag. Mitt ute i ingenstans i bilen.

God jul och gott nytt på er ^^
// Lise
PS: Jag kommer lägga upp bilder eller skriva ner vad jag fick i julklapp imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0