Julklappar

Jag fick mycket fint igår och jag tänkte att ni kanske ville höra vad jag fick? Då räknar jag med allt, från konpisar också.

- Tre böcker
- Hörlurar
- Dammplugg till luren
- One Directions senatste album, Take me home tour plus att jag fick den i limited edition så det är typ en bok med massa bilder på dom och sen så är det skrivan ;)
- Robbie Williams nya platta, take the crown
- Almenacka med lite snygga frisyrer 
- En grön halvlångärmad t-shirt som det står 69 på magen
- Ett grått och ett vitt linne
- En aprikosfärgad t-shirt
- En stickad mönstrad tröja, som är hur mysig som helst
- Morgonrock
- En röd abercrombietröja
- Ett litet bodyshop-kit med doft av jordgubb
- Hur mycket choklad som helst av Ofelia

Hejdå

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0