Hejsan :3

Halloj människor! C:
Igår hade vi som sagt orgenteringsdag, långt vare vi fick  gå också.
Efter orgenteringen skulle vi tbx till busshålplatsen, för ja, man måste ju komma hem någon gång :p Asså kön där va as lång.. så jag och Ofelia gick istället bort mot det tidigare busshålplatsen. Vi skulle ha joggat, för precis när vi va framme så kommer bussen åkandes bort, så vi satt där i kanske en kvart och vänta. Vi kom hem tillslut, och det allra första jag gjorde när jag kom innanför dörren va att släppa ut håret och sen bara lägga chilledilla i soffan, jag somnade faktiskt en halvtimma eller nått. Idag har jag världens träningsvärk och har ont som ****.
Hare gött jao // Lise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0