Head up, stay strong. fake a smile and move on

Orkar inte skriva ner alla mina känslor i ett långt tråkigt inlägg. men jag har inget bättre att göra så jag gör det ändå. Jag mår bra ena stunden och nästa är jag helt depp. anledingen till deppandet är punkterna här under.
  • Människor är falska och sviker.

  • Jag har just börjat 8an och jag vill bara bli liten igen. Hatar att bli stor.

  • Jag har knappt några vänner kvar.

  • Jag är trött på allt.

  • Jag kan inte ta tag i saker. 

  • Jag är lat.

  • Jag är slarvig.

  • Man vet inte längre vilka vänner som är ens riktiga vänner och vilka som är fake.

  • Jag är trött på det här jävla skitvädret. 

  • I regn får jag mindre saker gjort.

  • Jag kommer få F i alla ämnen eftersom jag är sämst på att plugga och komma ihåg om jag har läxor.

  • Det känns som om jag hela tiden gör någon besviken och sårad.

  • En av mina närmaste vänner har börjat undvika mig lite. 

  • Det är så otroligt många val som ska göras nu och det blir för mycket.


    Tack för visad respekt om du orkade läsa hela inlägget. Annars när jag inte är depp så finns det så många anledningar att vara glad, att skratta och få andra att skratta är det bästa jag vet. Så jag förstår inte varför jag ska vara depp. Hejdå, det här är det sista ni ser från mig på denna blogg. Jag har för mycket nu och tycker inte det är kul att blogga. Hejdå, det är inte en jävel som läser den här bloggen ändå så det är helt meningslöst med inlägget. Nu ska jag gå ut och rädda världen, peace.


     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0