Sådär

Hej
Blir inget 'Hur mårru, mårru bra' nu. Är för deppig
Efter skolan idag drog jag iväg med Linnean och Estern till gallerian för att leta jul klappar. Vi hittade inte en ända, men jag och Ester fan en chokladfontän <3 Vi delade då på en kopp, Linnea ville verka stark men gav sig snabbt och greppade tag i en av skedarna och mömsade hon med. Vi började tillslut gå tillbaka till t-centralen, Ester köpte sig en munk, Linnea brändamandlar. Julmust för mig C:
Vi kom in sedan till något slag av en marknad. Nån engelsk herre lurade på mig och Linnea en varsin burk med.. Limon.. ehm ja, vad nu det va för nått vi köpte? :s Jaja, sen hittade jag ett ställe med tröjor med tryck, köpte åt mig en.
När vi gått av en buss vid forum fortsatt Ester själv hem och jag och Linnea började julklappshandlingen. Efter kanske en halvtimma eller nått var vi redan fysiskt utmattade så vi satte oss för att ta en fika.. blev burger king x)
Till slut hade jag runt 100 kr kvar på mitt kort och hade fortfarande 4 julklappar kvar. Som sagt, jag är inte bra på att handla julklappar..
Inne på Willys skulle jag köpa pepparkaksdeg och en grej till för imorgon. Jag och Linnea va som höga. Stackars kassörskan.. v.v
När jag väl var hemma tänkte jag smått på att börja slå in paketen fint, det va jobbigt D:
Tillslut kom det, det som förstörde min dag.. min vecka. Orkar inte ta upp det med 'er'
Både Linnea och Ofelia var/är mina änglar.
Linnea frågade tillslut om hon ville att vi skulle ta en promenad och prata om det. Men jag hade inte lust eller ork.
Plötsligt så plingar det på hos mig och där står Linnea med nått litet paket och två armar som ville bli kramade om. aw
Hon är för skön :P
Ja men, ni får ha en fortsatt trävlig kväll, shu shu <3 // Lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0