One week

Alltså jag känner att jag borde skriva ett inlägg men jag har liksom inget att skriva om.. :/ Jag känner att våran blogg inte har så fint utseende och då är det inte kul att blogga :/ Sen att  vi knappt har några läsare gör inte saken bättre. Nej jag vet verkligen inte vad jag skriva! Jag har inga läxor att göra, har ingenting alls att göra.. Jag kanske sätter på en film eller något... Usch det här blev världens tråkigaste inlägg :( Hejdå

Bilden är tagen i våras på sportlovet, jag har förändrats sjukt mycket sen dess! Längden på håret, klädmässigt, hygien (bättre nu), jag pluggar mer, jag gillar att träna mer och så vidare. Fast jag är fortfarande den där  positiva tjejen som älskar att skratta :D Ikväll ska jag träna, sista träningen innan jul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0