Christmas eve

Julen spenderades hos min morfar, fast jag hade lilljul i lördags. Hade med mig kameran och tog lite fina bilder. I natt var jag på midnattsmässan i kyrkan (måste gå på 10 gudstjänster innan jag konfirmeras) och det var jättevackert, var lite osäker på om man fick fota så jag tog inte med mig kameran dit, big mistake! På kyrkogården var det massa tända ljus vid gravarna, vi tände ett ljus och satte på mormors grav. Jag och mamma gick upp till minneslunden och blickade ut över kyrkogården, det var verkligen fint. 
God jul och gott nytt år ! :)


Ett av brorsans paket som jag slagit in ^^

Dålig bild på mig men bra bild på min nya hårfärg. Färgade för en vecka sen. 

Vi fick leka med tomebloss :)

Kristofer ritade Linus på linjen i snön :)

Apotekarnes jumust är den bästa :)
Kristofers min när han öppnade en av sina klappar. Klappen var en IPhone 5, därav hans glädje.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0