Idiot

Hej!
Idag halv 9 drog jag och Ofelia till flottsbo och åkte i några timmar. Ofelia hade råkat ta med sig två st vänster vantar. Så hennes pappa kom 45 minuter senare med en höger vante och hennes kamera. Vi tog en del foton och filmade.
Tillslut hämtade min pappa oss. Vi hoppade av vid sickla, hon fortsatte iväg hem sen medan jag skulle fixa ögonbrynen. Blev rätt så nöjd.
Ni kanske undrar varför inlägget heter 'idiot'?
Äh, jag har ingen större lust att snacka om det, men jag fick iallafall en awesome person att gå flera kilometer bara för att träffa mig.. Jag hade bara 'skojat' hela tiden. Känner mig så jävla dum. Jävla idiot jag är
Any pou
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0