Sur

A hej!
Hur mårru? Mårru bra? :D
Nu är jag irreterad här jaow,
Datan är fucked up och vill bara radera bort mina flikar. Så har fått göra om det här inlägget 3 gånger nu Dx
Säger lite snabbt det som hänt idag dåhe
Hemkunskapen var lite för chill, höll på att somna varje gång jag blinkade
Franska filmen med Maryam är visad nu för franskaklassen, pinsamt som fa* men men, som skratta lite iallfall.. jag kunde inte dela på choklad kakan.. v.v
´´Super benbaddräken``jag så länge väntat på nu, kanske 1-2 månader sen jag beställde den, så får jag entligen hem den idag, och så får jag inte ens i benen i den v.v
Btw, Linnea och Ofelia vill då skypa med mig nyss, men jag la av att skriva för läänge sen, dom är så sjukt snabbt på det där med händerna, skriveriet, jag hinner inte med! D:
Ni får ha en underbar fortsatt trevligt kväll <3 // Lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0