Idrott

Blev just klar med idrottsläxan, väldigt skönt då jag har suttit med den i 2 och en halv timme idag samt 2 timmar i torsdags. Nu när den är inskickad och klar så tänkte jag baka lussekatter elelr pepaprkakor men jag insåg just att jag har 3 läxor tills nästa vecka; 
Svenska: Analysera en reklamannons
Hemkunskap: Någon tvättgrej..
NO: Läsa och svara frågor typ..

Jag tror jag gör svenskan och kanske hemkunskapen idag men vi får se. Jag har även hunnit fixa en julklapp idag, online då rå eftersom jag inte har varit utanför dörren ;) Men julklappen är till mamma från mig och Kristofer, hoppas hon blir glad! 


Det är typ 2 veckor kvar till jul och jag har köpt en julklapp.. Aja på fredag ska jag och Lise och in till stan och julhandla, cozy! 

Nej nu måste jag verkligen plugga, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0