Apa

Jag måste hålla löftet så jag gör ett till inlägg nu på en gång. Jag hann inte se Robinson ikväll för jag var och handlade på forum och lite så. Men det blir av imorgon då vi också ska hyra hungerspelen och njuta av den sista dagen innan skolan. Jag blev nyss jätte besviken! på en sak, apa vad jobbigt. Asså, nej jag orkar inte skriva mer. Det var ju konsert (ja om man nu kan kalla det för de) på grönan idag med kkv. Jag vet inte riktigt men det känns bra att inte vara där, för då kan jag gå och lägga mig så att jag kan gå upp vid 5.45 imorgon och jobba hela dagen. Och generellt så gillar jag engelsk musik mer ^^ man kan ju fortfarande köpa biljetter till Justins konsert, fast det viste nog alla redan ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0