-

Har inte bloggat på två dagra på grund av att jag inte har haft lust ;) Men nu jävlar vad jag ska blogga ^_^ 
Har hittat världens bästa låt förresten, I Love it med Icona Pop. Ni som hört den hoppas jag håller med mig, jag blir helt peppad av den låten. Lyssnar på den 24/7 och bara dansar för mig själv. Lyssnar på musik just nu, gissa vad, haha imorgon blir det samarbetsövningar med klassen mot de andra 8:orna. 
http://youtu.be/UxxajLWwzqY  <--- Länk till låten :D


Idag hade jag träning och efter det spelarmöte. Det gick bra tror jag :P Men det var ganska tyst på mötet, ingen vågade säga nåt.. 

Jag mår så jävla bra för tillfället, även fast skolan har börjat. Har kul nästan hela tiden, garvar varje dag. Men vet ni vad det är bara 5 år kvar i skolan (med gymnasiet). Happy! :D Hahaha 

Ni får ha det underbart så hörs vi imorgon! / Linnea
Nästan alla bilder på mig från the studio den 2a juni 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0